אירוח

אירוח מושלם עם כלים חד פעמיים

עיצוב שולחן חד פעמי לאירוח יוקרתי

בשנים האחרונות הסרוויסים הכבדים והיוקרתיים מהפורצלן, החרסינה והזכוכית שנמסרו בנדוניה פינו את מקומם לסט כלים מסוג חדש, כזה שלא תופס ארון אחסון שלם, שמשתנה בהתאם לעונה, שאפשר להתאים אותו לכל סוגי ההגשה ושאינו משאיר אתכם עם כאבי גב אחרי שהאורחים הולכים ושוטפים את הכלים.

מבחר אדיר של כלים חד פעמיים חדרו אל המטבח שלנו במגוון צבעים, צורות ושילובים, שהופכים את שולחן האוכל לחגיגי, ססגוני ומהודר, וכזה שניתן לעצב באינספור סגנונות בהתאם לסוג האירוע, לסגנון האירוח או הבישול.

אך פרט לפן העיצובי, עבור המארחים מדובר בחיסכון אדיר של זמן ואנרגיה, שכן אחרי כל העמל והטרחה שבבישול הארוחה ובאירוח האורחים, כל שנותר לעשות הוא לאסוף את הכלים ולערום אותם בשקית האשפה, מה שהופך את חוויית האירוח למושלמת הן עבור האורחים והן עבור המארחים.

מהכפית ועד למפית – המשחק שבעיצוב שולחן מושלם עם כלים חד פעמיים בלבד

אם בעבר השימוש בכלים חד פעמיים נחשב כזול ולא יוקרתי, חובבי עיצובי השולחנות מוכיחים כיום שעיצוב שולחן חד פעמי יוקרתי תלוי אך ורק בבחירה נכונה של פריטים איכותיים, שמשתלבים יחדיו ומבטיחים סידור שולחן מושלם לכל אירוע או חגיגה.

עיצוב שולחן עם כלים חד פעמיים

 עיצוב שולחן בחד פעמי הופך להיות משחק שכיף להשתעשע בו. הוא נותן דרור ליצירתיות ומאפשר לנו להפגין מקוריות באמצעות שימוש בכל סוגי הכלים שנחוצים לנו לארוחה מושלמת על כל חלקיה, מהאפריטיף ועד לקינוח.

כלים חד פעמיים בצבעים שונים מאפשר לנו לבנות אווירה ולהתאים את השולחן לעונה, לחג שחוגגים או לקונספט של האירוע, ואף להתאים את הכלים לזרי פרחים ואלמנטים עיצוביים נוספים.

כך לדוגמה בבחירת סכו"ם מוכסף לצד כוסות וגביעים לאירוח ניתן ליצור מראה יוקרתי ואלגנטי, ובעריכת שולחן עם כלים חד פעמיים וינטג' קשיחים יחד עם מפיות ומפות למראה מושלם, קשה יהיה להבחין בכך שהשולחן ערוך בכלים חד פעמיים.

 

עד כמה זה אקולוגי?

רבים חוששים מהעובדה שהביקוש לכלים חד פעמיים נסק בשנים האחרונות מתוך דאגה לגורל הכדור וההתחממות הגלובלית, אך הודות לפיתוחים חדשניים, תעשיית הכלים החד פעמיים מאפשרת לנו לספק ללקוחות פרטיים או עסקיים, לרבות מסעדנים, אולמות אירועים, חברות הסעדה, בתי מלון וחברות הייטק כלים חד פעמיים מתכלים, שעשויים מביו- פולימרים וחומרים טבעיים.

כפיות מוכסף 40 יח' קשיח ר.שמאי

כלים מתכלים מקנה סוכר

אחד החומרים הפופולריים כיום לייצור כלים ירוקים הוא קנה הסוכר, שמאפשר לעצב כלים קשיחים במגוון צורות וגדלים, שמתאימים להגשת מרקים, סלטים ותבשילים קרים או חמים.

כלים מתכלים מקנה סוכר ר.שמאי

טיפים לשימוש בסט כלים חד פעמי לאירוח מושלם

  • שילוב של כלים חד פעמיים במגוון צבעים וטקסטורות יכול להיות נפלא וליצור מראה מפתיע ומיוחד, כזה שיעורר את בלוטות הטעם של האורחים עוד לפני שהאוכל מוגש. מומלץ להעז ולנסות, ולמי שעיצוב הוא לא הצד החזק שלו, מומלץ לקבל רעיונות והשראה מהגלריה שלנו לעיצוב שולחנות עם כלים חד פעמיים מעוצבים.
  • בעיצוב שולחן מכלים חד פעמיים חשוב לעצב בקפידה, אך חשוב עוד יותר להיות פונקציונליים. מומלץ להתאים את הכלים לסוג המזון והמשקאות שמגישים, לוודא שהכלים נוחים לשימוש ויציבים ושהם מתאימים לטמפרטורה של המזון שמוגש בהם.
  • הירידה לפרטים היא זו שעושה את ההבדל- קיפולי מפיות מיוחדים, סידורי פרחים ואפילו שילוב של נרות בשולחן יכולים ליצור את אפקט ההתפעלות שכל מארחת רוצה לשמוע עם כניסת האורחים לביתה.

לסיכום,

שולחן ערוך עם סט קריסטלי מהודר ר.שמאי

הישראלים אוהבים לארח, וסעודות עשירות מהוות חלק בלתי נפרד מתרבות הבילוי שלנו. השימוש בכלים חד פעמיים מאפשר לנו לארח בקלילות ולהפתיע בכל פעם את האורחים עם מראה מרענן וחדש שמכניס עניין לשולחן והופך כל ארוחה לחגיגה. השילוב שבין אסתטיקה ופונקציונליות מבטיח אירוח בלתי נשכח, כזה שיכול לגרום גם לדודה הכי חמוצה לתת חיוך של סיפוק והנאה. חברת ר.שמאי משווקת מבחר עשיר מאוד של כלים איכותיים, מוצרי ניילון ומוצרים משלימים שעומדים בתקנים המחמירים של מגע עם מוצרי מזון. לבחירתכם מלאי של מוצרים מובחרים שנבחרו בקפידה כדי להבטיח אירוח מושלם לכל אירוע או חגיגה.

אהבתם את התוכן? לחצו כאן לשיתוף ברשתות :

דילוג לתוכן