שקיות אשפה

שקיות אשפה הכרחי לכל בית ועסק

שקיות אשפה, לכל פח יש שקית ובבקשה בלי נזילות…

אשפתונים – הנקראים בשם המוכר יותר "שקיות לפינוי אשפה" – הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, לא רק בבית הפרטי אלא גם בבית הספר, בעבודה, במקומות בילוי ואפילו במפעלי תעשייה. כחלק מהלך החיים המודרני, כולנו מייצרים לא מעט פסולת, ויש חשיבות ניכרת לאופן בו אנו נפטרים ממנה, בעיקר במרחב המגורים הפרטי. בתחום זה ישנם היבטי משנה רבים כמו למשל מחזור והכנה של אשפתונים מחומרים מתכלים, עקב העלייה המשמעותית במודעות העולמית לנושא המחזור ואיכות הסביבה, אך היבט אחד שהיה ותמיד יישאר חלק מרכזי מעולם פינוי הפסולת הוא איכותן של שקיות האשפה הביתיות המשמשות את כולנו כמעט מדי יום.

בואו נדבר קצת על איכות של שקיות אשפה

איכות של שקיות אשפה היא ממש לא עניין של מה בכך, ואנו בחברת ר.שמאי מודעים לכך שמדובר באחד מסוגי המוצרים החד-פעמיים החשובים ביותר בבית. איכותן של שקית זבל בעיקר במשקלים ומידות גדולות, היא לא משהו שהייתם רוצים להתפשר עליו ואז להתחרט, כשאתם עומדים עם שקית קרועה וערמת זבל שנשפכה על הרצפה. אצלנו, כל המוצרים והמותגים בקטגוריה שייכים למותגים הטובים ביותר בעולם, והכל כדי לדאוג לכם ולבית שלכם, כאילו היה זה הבית שלנו.

שקיות אשפה

מדוע צריך כל כך הרבה סוגים של ניילון לאשפה?

אשפתונים מגיעים במגוון רחב מאד של מידות אורך, עובי ונפח, כאשר הדבר העיקרי שהלקוח חושב עליו בדרך כלל הוא המידה אורך, רוחב, וגודל הפח שהשקית צריכה למלא. למען האמת, מדובר באחד המאפיינים החשובים פחות, לעומת מאפיינים אחרים שבאמת מבדילים בין מוצר  אחד למשנהו בקטגוריה של אשפתונים כמו שקיות מרשרשות, שקיות נשלפות ועוד, אשפתונים הם חלק ממגוון מאוד רחב בקטגורית הניילון, אצלנו בחברת ר.שמאי מביאים לכם ולכל בית ישראל מגוון רחב של מוצרי ניילון מכל הסוגים, המינים והגדלים, בכל מידות האורך, הרוחב והעובי המותאמות והמיוחדות שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר.

אצלנו ניילון זאת אומנות ולכן השקענו והרחבנו את כל מגוון קטגוריית הניילון תוך הקשבה ועמידה בצרכי הלקוחות ותקנים מחמירים בתחום הניילון, כל לקוח ימצא אצלנו את סוג המוצר המדוייק שיתאים לו מבין מגוון רחב של מוצרים לשימושים שונים בבית ומחוצה לו.
חשוב להבין את הבסיס של שוק מוצרי הניילון ואת קריטריוני האיכות החשובים שיעזרו לכם לבחור את המוצרים הטובים ביותר לכם על כך תקראו בהמשך.

להלן מספר מאפיינים שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים את הסוג של שקית האשפה העדיפה עליכם:

  1. שקית ידית או שרוך

    שקית אשפה עלולה להיות עסק מלוכלך, ולכן במרבית המקרים ראש השקית יכיל פטנט שמקל על הקשירה והנשיאה של השקית.

 

שקיות אשפה שחורות

במקרה זה הלקוח צריך לבחור בין שרוך קשירה לידית נשיאה, אך לרוב הבחירה תהיה בין שתי האפשרויות הללו ולא בשקית אשפה שאין לה אמצעי נשיאה כלל.

  • עובי שקית: רגיל? או עבה במיוחד?

המידה החשובה ביותר בעמידות השקית היא עובי הניילון, שקובע למעשה עד כמה השקית תהיה חזקה וכמה משקל היא תוכל להכיל בתוכה עד שתיקרע. אין דבר יותר גרוע משקית אשפה שהתפזרה על הרצפה, ולכן חשוב לקנות אשפתונים בעובי הנכון מראש בהתאם למטרה ולסוג האשפה שנזרקת בדרך כלל לפח הרלוונטי.

  • חומר ממוחזר או בסיס ניילון חדש

    הנושא החשוב ביותר בהיבט הסביבתי של רכישת אשפתונים היא נושא חומר הגלם. ולכן רוב האשפתונים שחברת ר. שמאי מייצרים הם מחומר גלם איכותי. ישנם אשפתונים העשויים מחומרים ממוחזרים , אך חשוב לבחור במותג ר.שמאי המייצר באיכות חומר גלם איכותי כדי לא להתפשר על עמידות ואיכות המוצר.

  • גליל או חבילה שטוחה

    אשפתונים מגיעים בצורה הקלאסית והמקובלת בישראל של גליל ארוך בו השקיות מחוברות זו לזו בחלק שניתן להפרדה קלה ביד, ו/או ללא תלישה אך ישנו מוצר דומה בגדלים שונים המותאם לפחים בכל הגדלים ומגיע באריזה שטוחה בה השקיות נפרדות זו מזו בצורה המאפשרת שליפה מהירה וקלה. מדובר בנושא שכל לקוח יחשוב עליו אחרת, מטעמי נוחות אישית, ולכן קיימת האפשרות לגיוון. כמו כן, חבילה שטוחה של אשפתונים מתאימה יותר לימי שבת, כיוון שהיא לא מצריכה פעולת תלישה.

 

אשפתונים וסוגי הניילון השונים למגוון שימושים לבית ולתעשיה

במגוון הרחב של מוצרי הניילון שאנו מציעים בחברת ר.שמאי, תמצאו שקיות אריזה לעסקים, יריעות ניילון גדולות להפרדה בסביבה תעשייתית או לצורכי אריזה בהיקף גדול, מוצרי ניילון נצמד למטבח הפרטי ולמטבח המקצועי, אשפתונים, שקיות שירות, מוצרי ניילון מיוחדים לתעשייה ועוד מגוון רחב של מוצרים לתעשייה ומוצרים סינתטיים לאריזה, שימור מזון, הובלה, חציצה והפרדה, סטריליזציה תעשייתית, שיווק ומטרות פרטיות ועסקיות נוספות. מוצרי הניילון של חברת ר.שמאי מבטיחים לכם איכות ללא תחרות ומחיר ראוי לכל כיס, התחייבות לסטנדרטים הטובים בעולם.

 

לסיכום,

אחרי ששקלתם את כל הנושאים הללו, הגיע הזמן לבחור את סוג שקיות האשפה הטוב ביותר עבורכם, ולדאוג שאף פעם לא יהיה לכם רגע נוסף של אי נוחות בגלל פינוי פסולת מהבית. אנו בחברת ר.שמאי דואגים לכם בכל מקום, וגם בדרך לחדר האשפה של הבניין.

אהבתם את התוכן? לחצו כאן לשיתוף ברשתות :

דילוג לתוכן