מוצרי ניילון וההבדלים ביניהם ר.שמאי

מוצרי ניילון HD LD ומה שביניהם

 מוצרי ניילון כל מה שרצית לדעת על כל צורותיו

שוק מוצרי הניילון מאוד נרחב ונמצא בכל בית ועסק, כולנו צרכני ניילון. חשוב להבין את הבסיס של שוק מוצרי הניילון ואת קריטריוני האיכות החשובים כדי שיעזרו לכם לבחור את המוצרים הטובים ביותר לכם. חברת ר.שמאי היא מהמובילות בארץ בקטגוריית הניילון הכוללת מפות ניילון, ניילון נצמד, שקיות אשפה ושקיות אוכל, ניילון לתעשיה… עולם שלם של מוצרים שאנו משתמשים בהם ביום יום, אנו מביאים לכם ולכל בית ישראל מגוון רחב של ניילון מכל הסוגים, המינים והגדלים, בכל מידות האורך, הרוחב והעובי המותאמות והמיוחדות שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר. אצלנו ניילון זאת אומנות ולכן השקענו והרחבנו את כל מגוון קטגוריית הניילון תוך הקשבה ועמידה בצרכי הלקוחות ותקנים מחמירים בתחום הניילון. כל לקוח ימצא אצלנו את סוג המוצר המדוייק שיתאים לו מבין מגוון רחב של מוצרים לשימושים שונים בבית ומחוצה לו.
בחרנו לשתף אתכם בכמה ביטויים בולטים על מנת שאכן תבצעו בחירה נכונה ומושכלת בהתאם לתחום ולצורך השימוש.

מה זה ניילון?

ניילון הוא פלסטיק עם מולקולות סופר-ארוכות וכבדות הבנויות מחלקים אטומים קצרים וחוזרים על עצמם. ניתן לערבב את הפולימרים עם חומרים שונים כדי להשיג וריאציות שונות בתכונות. זה מסביר מדוע יש לחומר זה שימוש כה מגוון. כן, אני יודע, נשמע נושא כבד אבל ניסינו ממש לתמצת בכמה שורות למקצוענים שביננו.

ניילון, או בשמו הפחות מוכר פוליאמיד, הוא חומר גלם לתעשייה הנחשב לאחד החומרים הנפוצים ביותר היום בתעשיות הקלות והכבדות בעולם כולו. המושג "ניילון" משמש בין היתר בתור ביטוי כללי לציון יריעות של חומר פולימרי-פלסטי שעשויות בפועל מחומרים כמו פוליוויניל כלוריד או פוליאתילן, זאת כיוון שישנם הרבה מאד חומרים דמויי ניילון בהם נעשה שימוש מגוון בבית ובתעשייה. ניילון הוא החומר הסינתטי הטהור הראשון שהוצג לעולם, וכיום הוא משמש לא רק בתור חומר גלם לתעשייה אלא גם בתור חומר גלם למחקר ופיתוח של חומרים סינתטיים עמידים חדשים, המיועדים למגוון רחב של מטרות.

אנו בחברת ר.שמאי מביאים לכם ולכל בית ישראל מגוון רחב של ניילון מכל הסוגים, המינים והגדלים, בכל מידות האורך, הרוחב והעובי המותאמות והמיוחדות שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר. אצלנו, מוצרי ניילון זאת אומנות, וכל לקוח ימצא אצלנו בדיוק את סוג המוצר שמתאים לו מבין מגוון רחב של מוצרים לשימושים שונים בבית ומחוצה לו. אבל, לפני שמתחילים לחפש את המוצר שאתם צריכים, קודם כל חשוב להבין את הבסיס של שוק מוצרי הניילון ואת קריטריוני האיכות החשובים שיעזרו לכם לבחור רק את המוצרים הטובים ביותר.

איכות ורמת צפיפות סיבים של מוצרי ניילון – מה זה LD ומה זה HD?

מה זה ניילון?

מוצרי הניילון שלנו מיוצרים בכל האיכויות ובכל רמות הדחיסה, כלומר בכל רמות צפיפות הסיבים – שהן האלמנט החשוב ביותר בסיווג איכות ושימושיות של מוצרי ניילון, בין אם מדובר ביריעות הפרדה, שקיות אריזה, שקיות אשפה, שקיות אוכל, מפות  או כל מוצר אחר שעשוי מניילון, פוליתיאלן או חומר דומה. רמות צפיפות הסיבים הקיימות בשוק מוצרי הניילון הן LD (צפיפות נמוכה Low density), MD (Medium density) ו-HD (צפיפות גבוהה High density) בהתאם לעלייה בצפיפות הסיבים (כמות לסמ"ר) והעובי של מוצר הניילון.

אחד הסימנים הברורים ביותר שעוזר להבדיל בין מוצרי ניילון איכותיים לכאלה איכותיים פחות, הוא הסאונד שהם משמיעים בעת מגע עם עצמם או עם חומרים חיצוניים. כולם מכירים את שקית הניילון המרשרשת שמצליחה לעמעמם אפילו צלילים חיצוניים חזקים, אך לא כולם יודעים כי זהו סימן ראשון לאיכות נמוכה יחסית של מוצר ניילון, שכן רק מוצרים בצפיפות סיבית גבוהה ובעובי דק יוצרים רעש של רשרוש מסוג זה. לעומת זאת, מוצרי ניילון איכותיים יהיו בעלי צפיפות סיבית נמוכה ובדרך כלל גם יהיו עבים יותר בצורה משמעותית, ולכן הם לא מפיקים צליל רשרוש, גם לא בעת טלטול משמעותי.

סימן נוסף שעוזר להבדיל בין מוצרי ניילון באיכות גבוהה למוצרים באיכות פחותה, הוא רמת הברק שלהם. מוצרי ניילון איכותיים בעלי צפיפות סיבית גבוהה יהיו מבריקים יותר ואפילו מעט נוצצים מרחוק, בשל אפקט החזרת אור השמש. מוצרי ניילון באיכות ירודה, גם כאלה שאינם שקופים לגמרי או למחצה, לא מחזיקים בוהק של אור שמש המוקרן מהם החוצה, אלה יהיו לרוב מחוספסים (גימור מט) ולכן אינם מחזירים אור או לחלופין מחזירים אור באיכות נמוכה בשל צפיפות סיבית גבוהה.

עולם שלם של מוצרי ניילון בהתאמה מדוייקת לבית לעסק ולתעשייה

במגוון הרחב של מוצרי הניילון שאנו מציעים לכם בחברת ר.שמאי, תוכלו למצוא שקיות אריזה לעסקים, יריעות ניילון גדולות להפרדה בסביבה תעשייתית או לצורכי אריזה בהיקף גדול, מוצרי ניילון נצמד למטבח, אשפתונים, מוצרי ניילון מיוחדים לתעשייה ועוד מגוון רחב של מוצרים סינתטיים לאריזה, שימור מזון, הובלה, חציצה והפרדה, ניילון נצמד למטבח המקצועי, סטריליזציה תעשייתית, שיווק ומטרות פרטיות ועסקיות נוספות. מוצרי הניילון של חברת ר.שמאי מבטיחים לכם איכות ללא תחרות ומחיר ראוי לכל כיס, והתחייבות לסטנדרט הטוב בעולם.

אהבתם את התוכן? לחצו כאן לשיתוף ברשתות :

דילוג לתוכן