אחת שתיים! מבית שמאי
כל מוצר הוא מוצר דגל

מגוון פתרונות חכמים לחיים נוחים: כלים חד פעמיים, מוצרי נייר וניילון, עזרי בישול ואפיה ועוד.
אנחנו מקפידים על הפרטים הקטנים כדי לתת לכם את החויה הטובה ביותר ממוצרינו.
חפשו אחת שתיים! על האריזות והבטיחו לעצמכם איכות ונוחות
מגוון ענק של מוצרים לשוק הקמעונאי, המוסדי והפרטי

אחת שתיים הבחירה המובילה בכל בית לכלים חד פעמיים
Facts
0
שנות פעילות
0
מוצרים
0
נקודות מכירה
הכל התחיל כצרכנים בעצמנו, חווינו לא מעט אכזבות ממוצרים המוגדרים 'חד פעמי', לקחנו יוזמה, והחלטנו ש'לעולם לא עוד'.

התחלנו במפות ניילון איכותיות, עבות, ונפתחות בקלות ומאז התקדמנו והפכנו לחברה היחידה שמחזיקה סל רחב כל כך, עם מוצרים איכותיים כל כך.

הצלחנו ב-21 השנים האלו, ברוך השם, להיות גורם משפיע ומכריע בענף שהוא חלק בלתי נפרד ממוצרי הבית של כל אחד מאיתנו. חוויה של צרכנים, שמספרים לקימעונאים. שדורשים מאיתנו להמשיך לעמוד בקריטריונים של שירות, מגוון, ואיכות.
מגוון המוצרים של אחת שתיים מבית שמאי
1

מובילים באמינות

המוצרים שלנו עומדים בתקני איכות ייצור מחמירים של מגע עם מזון שמבטיחים לכם את המוצר הנכון.

2

מובילים בחדשנות

הודות להבנה לעומק של הצריכה היומית הביתית של כולנו אנו מקפידים להתעדכן בהתפתחויות בתחום מוצרי הצריכה.

3

מובילים בשירות

לקוחותינו נהנים משירות אדיב ויעיל בפריסה ארצית רחבה ואספקה מהירה ללא קשר לאזור, נגיע ובזמן.

4

מובילים במגוון

במהלך שנות פעילותנו הארוכות, איגדנו בשבילכם מגוון רחב של מוצרים חד פעמיים איכותיים וייחודיים מסביב לגלובוס.

Component 3

עיצוב שולחן חד פעמי לאירוח יוקרתי

אם בעבר השימוש בכלים חד פעמיים נחשב כזול ולא יוקרתי, חובבי עיצובי השולחנות מוכיחים כיום שעיצוב שולחן חד פעמי יוקרתי תלוי אך ורק בבחירה נכונה של פריטים איכותיים, שמשתלבים יחדיו ומבטיחים סידור שולחן מושלם לכל אירוע או חגיגה.

עיצוב שולחן בחד פעמי הופך להיות משחק שכיף להשתעשע בו. הוא נותן דרור ליצירתיות ומאפשר לנו להפגין מקוריות באמצעות שימוש בכל סוגי הכלים שנחוצים לנו לארוחה מושלמת על כל חלקיה, מהאפריטיף ועד לקינוח.

צרכנות בריאה - כלים חד פעמיים מתכלים

חברת אחת שתיים מודעת לכוח הרב שלה בתחום החד פעמי, כאחת החברות המובילות בתחום אנו מאמינים שהקהל רוצה אלטרנטיבות שיאפשרו לו ליהנות מהיתרונות של החד פעמי וגם לשמור על איכות הסביבה והקיימות.

במסגרת המאמצים החברה נרתמת גם היא, פועלת לשיפור איכות הסביבה ומובילה לפתרון מעשי לעידוד צרכנות בריאה ונבונה, בעצם הצעת מבחר עשיר, רבגוני, ומובחר של כלים מתכלים העשויים מקנה סוכר ואינם מכילים כימיקלים.

כמו כן, חברת שמאי דואגת להנגשת הכלים המתכלים לאירוח ולשימוש יומיומי במחיר שפוי והגיוני כך שבכל בית ועסק יוכלו להשתמש תוך ידיעה שעשו מאמצים אמיתיים והצטרפו לשמירה על עולם טוב יותר לכולנו.
צרכנות בריאה כלים מתכלים
נרות אחת שתיים מבית שמאי

מגוון רחב ומפואר של נרות למטרות שונות

חברת אחת שתיים מחזיקה מגוון רחב ומפואר של נרות מכל הסוגים, בשלל צבעים ואיכויות: נרות לשבת, נרות לחג, נרות להבדלה, נרות לחימום, נר נשמה יומי ונר נשמה שבועי, נרות לקישוט ועוד.

החברה שלנו בעלת צביון דתי ומקפידים על מסורת. השיווק והמכירה מתבצע לכל הקהלים מכל המגזרים השונים.

מוצרי מטבח ואפיה

מוצרי האלומיניום של חברת "אחת שתיים", האחראית לחלק מההתפתחויות המעניינות בשוק הישראלי, מציעים ללקוח עוד כמה יתרונות ייחודיים. תבניות האלומיניום של החברה מגיעות ארוזות באריזה הרמטית שמבטיחה סטריליות גבוהה לעומת תבניות בתפזורת, מתאימות למגוון רחב של שימושים למטבח הביתי והמטבח המקצועי, וישנם דגמים אמריקאים המתאימים לאפייה עם משקלים כבדים.

כמו כן, רדידי האלומיניום של החברה, שנחשבים לאיכותיים ביותר בענף ומשמשים בכל מטבח מקצועי, קיימים בשלל מידות אורך, רוחב מותאם ועובי, בהתאם למטרות שונות במטבח, כאשר כל מוצרי החברה עומדים בסטנדרט חסר פשרות של איכות, מחיר ראוי וחדשנות יזמית.
מוצרי מטבח ואפיה אחת שתיים מבית שמאי
מגוון מוצרי ניקוי אחת שתיים

מגוון מוצרי ניקיון ייחודיים לכל אתגר

כחלק מהמעטפת שלנו כחברה, הסתובבנו בחברות הייצור בארץ ובעולם, ריכזנו עבורכם את מוצרי הדגל כולם תחת מותג אחד מוביל.

מוצרי הניקיון של חברת "אחת שתיים" הם חומרי ניקוי מקצועיים באיכות הגבוהה ביותר בעולם, המיוצרים על ידי מגוון היצרנים הטובים ביותר בתחומם וחלקם בייצור עצמי של חברת ר.שמאי תחת תקני איכות הייצור העולמיים המחמירים ביותר.

מגוון רחב של מוצרי נייר

מוצרי הנייר המיועדים לשימוש ביתי במטבח, הוא מגוון רחב ידיים שכולל בתוכו הרבה יותר ממה שחשבתם. ישנם מוצרים המיועדים לשולחן האוכל, מוצרים המיועדים לשמירה על היגיינת הבית והמשפחה ומוצרים אחרים המיועדים ליצירת אווירת אירוע ואירוח. מוצרי הנייר הפכו בשנים האחרונות ממוצרי נישה המשמשים בעיקר חברות גדולות וחדרי אוכל קהילתיים למוצרים מבוקשים מאד בכל בית, גם כבסיס לשגרת חיים עבור משפחות ובתי אב רבים בישראל וכנראה גם אצלכם בבית ובעבודה.
מגוון מוצרי נייר אחת שתיים מבית שמאי
Mail

עיצבתם שולחן לאירוע עם הכלים של אחת שתיים? מוזמנים לשתף אותו למאגר ההשראות שלנו באתר

דילוג לתוכן