ניילון נצמד – מוצר הפלא

ניילון נצמד – מוצר הפלא

ניילון נצמד – מוצר הפלא שכבש כל בית ועסק

ניילון נצמד הוא שם כללי למוצר פולימרי שאינו עשוי בדרך כלל מניילון אלא מחומר דומה, ומשמש לאריזה ועטיפה של מזון ומוצרים אחרים, בדרך כלל לצורך שימור ואחסון לטווח הארוך, למטרת הפרדה ויצירה של סטריליזציה והיגיינה, ניילון נצמד לכיסוי משטחים וקיבוע סחורות בעת העמסה והובלה או לאיטום של כלי אחסון המכילים בתוכם מזון ללא צורך בחומרי איטום או הדבקה.

ניילון נצמד הוא אחד ממוצרי הדגל שלנו בחברת ר.שמאי ואנו מחזיקים במלאי מגוון ועשיר של מוצרי ניילון לשימושים שונים שקיות מזוןמפות ניילון וכמובן ניילונים נצמדים בגדלים מגוונים, בכל עובי ומידה שיתאימו לכל מטרה ולכל לקוח.

אצלנו, תוכלו למצוא מוצרי ניילון לבית וניילון לתעשיה ולמוסדות, שמתאימים לכל צורך בבית או בעבודה שלכם, כולל מוצרים ייחודיים בייבוא פרטי שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר.

 

ניילון נצמד מוצר הפלא

למה צריך כל כך הרבה סוגים של ניילון נצמד?

יריעות ניילון נצמד משמשות למגוון רחב של מטרות בבית ובתעשייה, אך מרבית השימושים המוכרים שלהן מגיעים מהמרחב הביתי ובעיקר מהמטבח. להלן כמה מהשימושים הנפוצים של יריעות הניילון הנצמד במטבח הביתי, מהם נגזרים גם שימושים תעשייתיים:

 

  1. שימור מזון ושמירת טריותו

    אחד השימושים הנפוצים ביותר הוא במטבח הביתי הוא שימור מזון מבושל ומוכן לטווח הארוך, בעיקר למטרת שמירה על טריותו אך גם כדי להרחיק ממנו חרקים ולמנוע מחומרים אורגניים כמו פטריות ובקטריות, להתפשט על פניו ולקלקל את מצבו.

    זהו השימוש הקלאסי וככל הנראה שאין חומר שעושה את העובדה הזו טוב ממנו. ניילון נצמד לא רק שאינו מאפשר מעבר של אבק, לכלוך וחומרים אורגניים מהסביבה אל תוך המזון השמור בתוכו, הניילון גם מכיל מטען חשמלי שלילי שמונע התפתחות מטרידים מיקרוביאליים שעלולים לפגוע באיכות המזון. מסיבה זו, מזון שנשמר כך, שומר על טריותו ואיכותו לאורך זמן רב יותר לעומת מזון שנשמר ללא כיסוי.

  2. שימור מזון בחימום וקירור

    שימור מזון הוא תהליך שרלוונטי לא רק בטמפרטורת החדר ולא רק עבור מזון מבושל, אלא גם עבור רכיבי מזון שעוד לא עברו בישול או אפייה, וכן עבור מזון הנמצא בקירור או עובר תהליך של חימום בעת הבישול שלו. בכל סביבה בה חל שינוי מתון בטמפרטורה של המזון, אופן האריזה בשיטה זו יסייע בביטול ההשפעות השליליות של שינוי הטמפרטורה על המזון.

    שימור מזון בתהליכי חימום ובעיקר בעת תהליכי קירור הוא דבר שלא קל לעשות בעזרת חומרים אחרים, שלרוב מותאמים להליך הבישול או הקירור אך אינם מגינים על איכות המזון ואינם שומרים על טריותו. גם במקרה זה, ניילון נצמד הוא הבחירה הטובה ביותר.

  3. הפרדת מזון בהקפאה לשמירה על איכות

מזון שעובר תהליכים של הקפאה, בעיקר בטמפרטורות נמוכות במיוחד בעת קירור תעשייתי, עלול להיפגע בצורה משמעותית בהיבטים של איכות לאחר ההפשרה. תהליך ההקפאה גורם לסוגים רבים של מזון לאבד מהמרקם שלהם ואפילו "להתחבר" אחד לשני בעת הקפאה בתא צפוף.

ניילון נצמד לאריזת מזון קפוא

ניילון נצמד הוא אחד החומרים היעילים ביותר איתם ניתן ליצור חציצה הגיינית בין מוצרי מזון בעת אחסון לטווח הארוך, ובסביבה קפואה הוא נוח לשימוש אפילו יותר מתמיד. אריזה בצורה הזו לפני ההקפאה לא רק תקל על תהליך ההפשרה ותאפשר לו לקרות בצורה מיטבית, אלא תסייע לקבל את התוצאה הטובה ביותר מבחינת איכות המזון לפני ובעיקר אחרי ההקפאה.

 

 

 

 

 

ניילון נצמד מגן עלינו! כן שמעתם נכון

משטח עמוס חייב להיות סגור ברמה שלא יסכן אף אחד,  קרטונים עמוסים אחד על גבי השני בהחלט מסכנים את כל הסובבים, לכן חשוב שבזמן הרמת משטח על מלגזה לא נחשף לסכנות של טילטול הקרטונים.
ניילון לעיטוף וכיסוי משטחים בהתאמה ברמת העובי והאלסטיות, להגנה מקסימלית בהרמת משטחים בסידור המדפים במחסן ובעת שינוע במשאית.

 

 

ניילון נצמד לעיטוף משטחים

 

 

שימושים אלה הם רק חלק קטן מהשימושים שניתן למצוא בבית, מחדר הכביסה ועד ארון חדר השינה.

ניילון נצמד הוא אחד המוצרים השימושיים ביותר שיש, ואנו בחברת ר.שמאי דואגים להביא לכם רק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר.

אהבתם את התוכן? לחצו כאן לשיתוף ברשתות :

דילוג לתוכן