כללי
האתר מנוהל ע"י חברת ר.שמאי יבוא ושיווק בע"מ, מקום העסק: בית שמש רחוב סלע, אזור תעשיה הר טוב ב'.
ח"פ 514212596.
לכל פנייה הנוגעת לחברת ר.שמאי ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה:
טלפון 02-642-9452
פקס 02-534-6532
אימייל [email protected]
תוכן האתר מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
המכירה באתר מיועדת ללקוחות קמעונאים ולקוחות מוסדיים עצמאיים הרשומים ברשויות המס ויש להם תיק
ב מע"מ או חברה רשומה או עמותה פעילה של חברת ר.שמאי, לא תתאפשר מכירה ללקוחות פרטיים.
ניתן לבצע רישום ראשוני לעסק חדש המעוניין להצטרף ללקוחות החברה באמצעות שליחת טופס לעסק חדש באתר, בכל מקרה חשוב לציין שפתיחה רשמית לפתיחת כרטיס לקוח מתבצעת באמצעות טופס פתיחת לקוח החתום ע"י הלקוח ובנוכחות נציג מכירות של החברה. המכירה ללקוח עסקי מותנית באישורה הבלעדי של חברת ר.שמאי, תנאי המסחר והאשראי יקבעו על ידה. תהליך רישום ואישור לפתיחת כרטיס לקוח בחברה עד כ-24 שעות.
כל אדם המבצע פעולה באתר מאשר שקרא תקנון זה ומסכים לכל תוכנו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון, ללא התראה מוקדמת וכן להפסיק את מתן השירות ללא התראה מוקדמת.
החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את הפעילות העסקית עם הלקוח לפי שיקוליה הפרטיים.
פרטים אישיים שנמסרו לחברה יועברו לצד ג' מכוח צו שיפוטי ו/או הוראת הדין ובמקרה בו יהיה הליך משפטי כנגד החברה.
החברה לא תגבה כסף עבור מוצרים שלא סופקו.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לא לאשר תשלום שאינו מקובל ע"פ דעתה הבלעדית.
החברה לא תהיה אחראית לנזק שייגרם ללקוח כתוצאה מתקלת תקשורת או בעיות טכניות שאינן בשליטת החברה.
הזכות לשימוש באתר לבני 18 ומעלה בעלי כרטיס אשראי בתוקף.
אין לבצע או לנסות כל פעולה לשיבוש פעילות האתר.
מקום שיפוט במקרה של מחלוקת יהיה בבית משפט מוסמך באזור ירושלים.
שירות ה Online מוענק בתחומי מדינת ישראל במקומות המוגדרים ע"י החברה ולפי שיקול דעתה, החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המקומות שהוגדרו לפי שיקוליה הפרטיים.
מוצרים
התמונות באתר להמחשה בלבד וייתכנו שינוים בנראות המוצר, בגדלים / צבעים במסכים שונים.
במסגרת הרכישה באתר הלקוח יוכל להזמין כמות "סבירה" בלבד הנקבעת ע"י החברה.
לחברה תהיה הזכות הבלעדית להגביל ו או לשנות את כמות הרכישה.
החברה תהיה רשאית בכל עת, להחליף/ לשנות/להוריד/ להסיר/להוסיף מוצרים באתר כראות עינה.
במקרה של חוסר במלאי בפריט מסוים החברה תציע מוצר חלופי. במקרה והחברה לא הצליחה לאתר את הלקוח, לחברה הזכות להשהות את ההזמנה. ו-או לשלוח את ההזמנה ללא הפריט שחסר והלקוח יזוכה על הפריט החסר כפי שחויב לאחר חישוב מבצעים ובונוסים שניתנו על הפריט החסר.
חוסר במוצר או אי התאמה בגוון הנבחר לא תחייב את החברה בפיצוי מכל סוג שהוא למעט זכות הלקוח לביטול הפריט או ההזמנה לפני קבלתה בפועל.
לא תהיה לחברה ר.שמאי מחויבות להחזיק מלאי של כלל המוצרים והפריטים המופיעים באתר.
לאחר בחירת הפריטים יוצג דף המפרט את שמות המוצרים הסופיים שנבחרו ע"י הלקוח בסל הקניות.
הנתונים המופיעים על המוצרים נמסרו ע"י ספקי / יצרני המוצר ובאחריותם.
מחירים
המחירים באתר אינם כוללים מע"מ. (המע"מ יתווסף בשלב סיכום החשבון)
מחירי המוצרים באתר האישי של הלקוח הם המחירים המחייבים– המחיר הקובע הוא המחיר שיופיע באתר בלבד
החברה רשאית לעדכן ולשנות מחירים ומבצעים ע"פ שיקול דעתה בכל זמן נתון .
סיום הרכישה תתבצע לאחר הזנת מוצרים בסל הקניות ולחיצה על כפתור התשלום, בסיום התהליך יוצגו פרטי ההזמנה ואישור ההזמנה.
מעת לעת החברה תהיה רשאית להציע למשתמשי האתר, מבצעים והטבות. אלו ינוהלו בהתאם להוראות הדין, להוראות תקנון זה וכן להוראות שיתפרסמו באתר. החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה לשנות מבצעים והטבות, להפסיקם או להאריך, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף להוראות הדין.
כל הפריטים שבמבצע יהיו בתוקף עד תאריך שיוגדר באתר לסוף המבצע,
לחברה לא תהיה אחריות כלפי מבצע כשהמוצר והפריט המופיע במבצע חסר במלאי
מחיר המוצר יהיה לפי ההזמנה באתר בעת לחיצה על כפתור התשלום ללא קשר למועד האספקה.
ההזמנות אינן כוללות דמי משלוח.
מועדון הלקוחות בשירות האונליין לא יהיה ניתן למימוש בשלב המסחר הראשוני. שהלקוח יוגדר ע"י החברה כלקוח ולאחר שחתם על שטר חוב וטופס פתיחת לקוח שהנפיקה החברה.
משלוחים
הזמנת מינימום לאספקה ללא עלות משלוח 2000 ₪ (אלפיים ₪)
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מינימום ההזמנה מעת לעת ולשנות את דמי המשלוח בכל עת שתרצה, כמו כן, החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את סוג המשלוח ואת זמן האספקה בכל עת שתרצה.
משלוח עד בית העסק כל רחבי הארץ עד 3 ימי עסקים.
ניתן לאסוף את ההזמנה באופן עצמי ביום העסקים שלאחר ביצועה לאחר תיאום ואישור עם המחסן.
לצורך איסוף ההזמנה חובה להזדהות, יש להגיע עם מספר הזמנה ושם המזמין.
אספקה
ימי האספקה מוגדרים כימי עסקים בלבד. אין אספקת משלוחים בימי שישי / שבת / חגים./ וחול המועד
אספקת המשלוחים במהלך השנה תבוצע בימים א'- ה' בין השעות 06.00 עד 16.00
בתקופות שבין חגי ישראל האספקות יתבצעו עד לשעה 24.00
השארת הזמנה ליד דלת הלקוח – האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת המוצרים בכניסה חלה על הלקוח בלבד.
אישור המסירה של חברת השילוח היא אישור המחייב את הצדדים.
חגים – לפני החגים ימי האספקה עלולים להתארך בעקבות עומס הזמנות. במידה ולא מתאפשר לחברה לספק את ההזמנה בזמן שנקבע תוכל החברה לשלוח את הסחורה במועד אחר שיתואם מול הלקוח או לבטל את ההזמנה ולזכות את הלקוח.
אי עמידה בזמני האספקה מצד החברה לא תחייב את החברה לפיצוי מכל סוג שהוא למעט זכות הלקוח לביטול ההזמנה לפני קבלתה בפועל.
משלוחים לישובים מרוחקים
ישובים המוגדרים כישובים מרוחקים הם ישובים שתדירות ההגעה של חברת המשלוחים אליהם נמוכה.
בישובים אלה זמן האספקה ללקוח הוא עד 3 ימי עסקים.
ישובים המוגדרים כמרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור הצפון הגליל ורמת הגולן.
החלפות/החזרות
פריט שנקנה במבצע של קנה/קבל או מבצע שמשפיע על פריט אחר לא ניתן יהיה להחזרה כפריט אחד מהסט. (כגון מבצע : הפריט השני ב – 50% לא ניתן יהיה להחזיר פריט אחד מתוכם )
במידה והוחזר הפריט , החברה תהיה רשאית לזכות לפי הערך הרשום אצלה
החלפה או זיכוי יתאפשרו תוך 14 ימי עסקים מתאריך הקנייה .
זיכויי יינתן לפי אמצעי התשלום המקורי. ו או במועד התחשבנות עם הלקוח.
ניתן להחזיר את הפריטים שנקנו עד שני ימי עסקים, ממועד הרכישה בצירוף אריזה מקורית, ובהתאם לאמצעי התשלום המקורי. ולקבל עבורם זיכוי כספי בתיאום עם הנהלת חשבונות של החברה.
מוצרים שיוחזרו לאחר 14 ימי עסקים בכמות חריגה יזוכו ב 50% ממחיר הקניה כשהתחשיב לצורך כך כולל את עלות ההובלה והשיווק והוצאות החברה לשם כך.
מוצרים פגומים יזוכו כאשר ישנה תעודת חזרות לא גמורה שהונפקה ע"י הסוכן וחתומה ע"י נהג החלוקה המעידה על לקיחתם וכאשר הם באריזתם המקורית והתכולה הפנימית נמצאת ברובה.
לא יזוכו פריטים פגומים ללא אריזתם המקורית.
לא יזוכו פריטים פגומים באריזתם המקורית ללא מרבית התכולה הפנימית ( למעט פריטים המכילים נוזלים בלבד)
ניתן להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה חוזרת.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון החלפת ו/או החזרת המוצרים בכל עת שתמצא לנכון
ביטולים
- ביטול עסקת פריט תחול בתנאים הבאים : (מדיניות ביטול עסקה ע"פ חוק הגנת בצרכן)
לקוח רשאי לבטל הזמנה עד 24 שעות לפני מועד האספקה המתוכנן ללא עלות, ביטול הזמנה לאחר מועד זה ועד הגעת הסחורה לבית העסק יחויב בעלות המשלוח.הפריט לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש בידי הצרכן הרוכש. במידה והאריזה נפתחה יש צורך בראיה מספקת לאי השימוש בפריט.
- לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
- במידה והפריט יוחזר בשל טעות שנעשה בידי החברה כגון : שליחת פריט שגוי / פרסום שגוי באתר ולא תואם את המוצר ועוד. על אחריות הלקוח לדווח למוקד הלקוחות וכל תלונה תטופל בהתאם ובמידת הצורך יישלח ללקוח פריט חדש ויילקח הישן ללא תוספת עלות.
- פריט שנקנה במבצע של קנה/קבל או מבצע שמשפיע על פריט אחר לא ניתן יהיה להחזרה כפריט אחד מהסט. (כגון מבצע : הפריט השני ב – 50% לא ניתן יהיה להחזיר פריט אחד מתוכם )
- במקרה שהביטול נעשה מפני שהצרכן התחרט והחליט כי ברצונו לבטל את העסקה על הצרכן להחזיר את המוצר למקום עסקו של העוסק.
מוצר פגום
חברת ר.שמאי שומרת לעצמה את הזכות לתקן ו/או לשנות את תקנון החלפת ו/או החזרת המוצרים בכל עת שתמצא לנכון.
הרשמה
- הזמנה ורכישת מוצרים תתבצע על ידי המשתמשים באמצעות יצירת חשבון באתר והזמנה באמצעותו. יצירת חשבון באתר היא ללא עלות ונעשית באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. המשתמש אחראי באופן בלעדי לשמירת פרטי החשבון שלו בסודיות מוחלטת. יובהר כי מילוי כל הפרטים לצורך הזמנה באתר, מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
- תנאי לביצוע הזמנות באמצעות האתר הוא החזקה של המשתמש בכרטיס אשראי . אם נעשה שימוש בכרטיס אשראי, ייעשה שימוש רק בכרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי. היה והמשתמש עושה שימוש בפרטי כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר של צד שלישי כלשהו, השימוש בכרטיס האשראי או (לפי העניין) אמצעי התשלום הנ"ל הנו על דעתו ובהסכמתו המלאה של הבעלים הרשום של כרטיס האשראי או אמצעי התשלום, והמשתמש יישא בלעדית באחריות המלאה ותשפה את החברה באופן מידי בגין כל תביעה ו/או דרישה של הבעלים של כרטיס האשראי או אמצעי התשלום האחר או צד שלישי כלשהו בקשר לשימוש של המשתמשת בכרטיס אשראי או אמצעי התשלום האחר כאמור.
- בנוסף לאישור הנדרש מאת חברת האשראי כאמור לעיל, אישור פעולת ההזמנה מותנה בזה שהמוצר המבוקש אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה (אף אם צוין באתר כי המוצר אכן קיים במלאי). היה והמוצר אינו קיים במלאי, תבוטל ההזמנה, וככל שחויב המשתמש בגינה – יזוכה המשתמש בהתאם. למען הסר ספק, למשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף, אשר נגרם למשתמש ו/או לצד ג' כתוצאה מכך. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר – כקיים במלאי, בפועל אותו פריט אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה ולמשתמש לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי המשתמש.
- לקוח המחליט למלא את פרטיו נותן את אישורו לחברה לעקוב אחר פעילותו לצורך שיווק ומידע פנימי וכן לצורכי ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי אך לא מידע שיזהה את הלקוח ויחשוף את פרטיו, אלא אם כן יפנה לחברה וידרוש אחרת.
- החברה רשאית לשלוח הודעות שיווקיות ע"י SMS , דואר, ודואר אלקטרוני לנרשמים באתר כל עוד לא נתקבלה מהלקוח בקשה שלא לשלוח הודעות דיוור.
- החברה אינה אחראית לניצול של צד ג' ע"י שימוש כלשהוא בסיסמת הלקוח.
- הלקוח יישא אחריות מלאה לגבי טעות בהקלדת פרטים (כגון : כתובת, טלפון וכו').
- באחריות הלקוח לוודא שקיבל מייל ובו פרטי ההזמנה וחשבונית התשלום , במקרה של חוסר תאימות יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ב מספר02-5706522 או בכתובת המייל [email protected]