סירים חד פעמיים

כלי אלומיניום חד פעמיים – הפטנט שכבש את המטבח

מוצרי אלומיניום – הפטנט שכבש את המטבח הביתי והמקצועי

כלי אלומיניום חד פעמיים המיועדים לשימושים מגוונים במטבח – תבניות אלומיניום חד פעמי, נייר כסף או רדיד אלומיניום – הם הברקה (תרתי משמע) שמצאה את דרכה למטבח התעשייתי והביתי לפני זמן לא רב, והיוותה מהפכה של ממש בכל הקשור להתנהלות במטבח ושימוש בכלים קרמיים רגילים, הדורשים השקעה של זמן רב בניקוי ותחזוקה. היום, אין בישראל בית שלא מצויד בכלי אלומיניום חד פעמיים. לא קיים מטבח שלא נעשה בו שימוש בכמה סוגים שונים של כלים כאלה לפחות, מה שלא מפתיע בכלל עקב השימושיות הרבה והמגוונת שלהם.

רדיד אלומיניום זוג ר.שמאירדיד אלומיניום 200 מטר ר.שמאירדיד אלומיניום 50 מטר ר.שמאי

כלי אלומיניום חד פעמיים לשימוש במטבח הביתי והמקצועי

תבנית חד פעמית ורדיד אלומיניום – הם עיקר המוצרים המיועדים למגוון רחב של שימושים במטבח הביתי והמקצועי, זה עוד לפני שהתחלנו למנות את השימושים היצירתיים האחרים שניתן למצוא עבורם כמעט בכל פינה אחרת בבית. במטבח, אלומיניום משמש לאחסון ושמירה של מזון, קירור, חימום, אפייה, בישול ופחות או יותר מתאים לכל מטרה שאפשר להעלות על הדעת. לכן, מוצרי אלומיניום הם החברים הטובים ביותר של הטבח או הטבחית, של שוטפי הכלים ולמעשה של כל מי שמעורב בהכנת האוכל, אפילו במטבח תעשייתי בו מועסקים טבחים ועוזרי טבחים רבים. ולמה חברים טובים? כנראה בזכות היתרונות הרבים שלהם.

כלי אלומיניום ממגשים ועד רדידים – יתרונות

רשימת היתרונות של כלי אלומיניום חד פעמיים למטבח מתחילה ביתרון החשוב ביותר לטבח, שהוא שמירה מיטבית על איכות המזון – יתרון הרלוונטי לא רק עבור תבנית חד פעמית אלא גם עבור נייר כסף ורדיד אלומיניום. מוצרי אלומיניום איכותיים של יצרנים בין-לאומיים יהיו מצופים לרוב בחומר מגן, המספק לכלי האלומיניום ציפוי השומר על איכותם גם בעת שינויי טמפרטורה קיצוניים כמו אלה המתרחשים בעת בישול ואפייה. בהשוואה לכלים אחרים המשמשים לבישול ואפייה ואינם עשויים ממתכת איכותית או מחומרים מודרניים מבוססי תרכובות פחמן, כלי אלומיניום הם הפתרון האיכותי והטוב ביותר שטבח מקצועי או חובב בישול ביתי יכולים לבקש לעצמם.

די, תמשיכו תנו לי עוד יתרונות…

יתרון משמעותי נוסף של כלי אלומיניום חד פעמיים למטבח, בעיקר של כלים עמידים יותר דוגמת תבנית חד פעמית לבישול ואפייה, הוא השמירה על איכות הסביבה, כל עוד הדבר נעשה תוך שימוש ראוי ומושכל בכלי האלומיניום ללא השלכה מיותרת של כלים שמישים לפח. נקודה זו אינה זוכה לכבוד הראוי לה במודעות הציבורית, אך למעשה בתמונה הגדולה כלי אלומיניום חד פעמיים יכולים לחסוך לסביבה נזק רב, החל מכרייה עודפת של מתכות שונות ועד זיהום סביבתי של חומרים שאינם מתכלים. יתרון סביבתי זה נשמר כל עוד השימוש הביתי והמסחרי בכלים אלה נעשה באופן מושכל ואחראי לסביבה בהנחה שמדובר במוצר איכותי כמו המותג של חברת ר.שמאי שמקפידה על האיכות והעובי, כך שיתאימו לשימושים שונים ואף לשימוש חוזר בעזרת פעולות פשוטות כמו שטיפה, ניקוי בעזרת מטלית, או שימוש בנייר אפיה. בנוסף ניתן לעזור לסביבה עם היפטרות של פסולת אלומיניום לתוך פחים ייעודיים למחזור מתכות קלות.

מוצרי האלומיניום של חברת "ר.שמאי", האחראית לחלק מההתפתחויות המעניינות בשוק הישראלי, מציעים ללקוח עוד כמה יתרונות ייחודיים. תבניות האלומיניום של החברה מגיעות ארוזות באריזה הרמטית שמבטיחה סטריליות גבוהה לעומת תבניות בתפזורת, מתאימות למגוון רחב של שימושים למטבח הביתי והמטבח המקצועי, וישנם דגמים אמריקאיים המתאימים לאפייה עם משקלים כבדים. כמו כן, רדידי האלומיניום של החברה, שנחשבים לאיכותיים ביותר בענף ומשמשים בכל מטבח מקצועי, קיימים בשלל מידות אורך, רוחב מותאם ועובי, בהתאם למטרות שונות במטבח, כאשר כל מוצרי החברה עומדים בסטנדרט חסר פשרות של איכות, מחיר ראוי וחדשנות יזמית.

אי אפשר לסגור את רשימת היתרונות של כלי אלומיניום חד פעמיים מבלי לעסוק ביתרון שעשוי להיות החשוב ביותר עבור צרכנים רבים, בעיקר במגזר העסקי: המחיר התחרותי, שהופך כל רדיד אלומיניום או תבנית חד פעמית של "ר.שמאי" לאלטרנטיבה זולה בהרבה לעומת מגוון רחב של חומרים אחרים, וכמובן בהשוואה לכלים רגילים. עבור הצרכן המסחרי והביתי כאחד, שימוש בכלי אלומיניום של המותג האיכותי "ר.שמאי" חוסך לאורך זמן לא רק עבודה מיותרת ונזק סביבתי אלא גם הרבה כסף, אם נתמיד להשתמש בכלים אלו בצורה חכמה ומועילה.

לסיכום, כלי אלומיניום חד פעמיים למטבח הם בחירה נכונה וחכמה, ואם עוד לא הכנסתם אותם הביתה אז עכשיו זה הזמן. אחרי ניסיון אחד עם הפטנט שכבש את המטבח של כולם, תבינו בדיוק על מה כולם מדברים.

 

ספוילר! התפתחות מעניינת בתחום האלומיניום בחברת ר.שמאי

בימים אלו עומלת חברת "ר.שמאי" על מיזם חדש בתחום האלומיניום, ורשמה על כך פטנט ייחודי שיגיע בקרוב לישראל. בקרוב, תוכלו להיחשף למוצר החדש ולהנות מהיתרונות שלו ומהחשיבה היזמית ששואפת החברה לשפר בעזרתה כל מטבח מקצועי או פרטי.

אהבתם את התוכן? לחצו כאן לשיתוף ברשתות :

דילוג לתוכן